Huisje in Kaapstad - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Carla Hermans - WaarBenJij.nu Huisje in Kaapstad - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Carla Hermans - WaarBenJij.nu

Huisje in Kaapstad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 Juli 2007 | Nederland, Maasbree

Over een paar weekjes is het zover, dan ga ik een lange reis maken naar het verre Zuid-Afrika! Vandaag heb ik wel al 'kennis mogen maken' met het huisje waar ik samen met 4 andere studenten 5 maanden lang mag wonen. Lekker dichtbij het strand en mijn kamer heeft een deur naar de tuin, waar we ook een zwembad hebben!
Maar voordat ik wegga zal uiteraard wel nog een feestje zijn! Daar kunnen jullie binnenkort meer over lezen!

  • 20 Juli 2007 - 16:46

    Elke:

    Hey Carla,

    Oei ut is bijna zoever spannend....

    Ut huuske zuut der sjiek oet, allein nog get kaal maar det zal wal verangere als dich der bis :)

    Hiel veul plezeer dor en we zulle dich volge op dien site!

    Xus Elke

  • 20 Juli 2007 - 18:05

    Boon:

    Ooooh Carlalalala.. SPANNEND!! Ziet er allemaal heel leuk uit, mja.. Ik (we) gaan je zeker heel erg missen! Met wie moet ik nu samen een lik (uuuuhtoooeeet) gaan halen, en naar wie moet ik nu zingen als er iemand belt? Haha maar goed voordat het zover is zie ik je nog heel vaak hoop ik!

    Liefs xxxxxxxx Marjon

    p.s. heb altijd al een penvriendin (wat klinkt dat fout) willen hebben dus kan ik je blijven stalken al zit je daar! Haha x

  • 23 Juli 2007 - 08:49

    Petra:

    hey Carla!

    Ziet er goed uit! begint al op te schieten zeg! Hopelijk krijg je ook nog wat meubeltjes, dan kom jij die 5 maanden wel door!

    dikke kus petra

  • 23 Juli 2007 - 13:49

    Rupke:

    Leuk deze site,

    Zal er vaker een berichtje op schrijven de komende maanden.

    Heel veel succes in Kaapstad en hopelijk zijn die 5 maanden zo voorbij, met wie moet ik nu al mijn liedjes zingen..

    Toi toi toi en laat af en toe maar een berichtje achter op de hyves...

    Grtz xx Rupke Drupke !

  • 23 Juli 2007 - 19:24

    Tom:

    Heey Carla,

    Wat is det toch allemaol met liedjes zingen en dich? Weej hebbe nog noeits samen gezongen!!
    Ut huuske zuut der zeker relax oet, erg netjes opgeruumd in idder geval... Dink desse ut heej wal 5 moand vol kens halde! Bin wal un bietje jaloers!!

    We zeen os snel wer! Groetjes, Tom

  • 24 Juli 2007 - 10:16

    Nico:

    Hallo schatje,

    dus heej kenne we precies allemoal zeen woar se dus 5 moand geis bivakkeren..
    Zuut der good oet en heb nou al zin in december um zoe ut zwumbad in te duiken.

    Krieg ik mss toch nog zomer dit joar :s
    as ik noar dich toekom straks!!

    Ben beniejd of dien huuske der den ok nog zoe opgeruumd oetzuut aangezeen dich altied hiel good dien grei opruums en zoe ;p

    Dieke kus en de bliefs wal op de huugte van mich...

  • 24 Juli 2007 - 17:45

    Wilmie:

    heej carla!

    ziet er wel allemaal leuk uit, zeker het zwembad ;) en ik ga je zeker volgen via deze site. alvast heel veel succes en tot snel (schilderij ophalen) haha.

    xxx wilmie

  • 03 Augustus 2007 - 12:21

    Claudia:

    Woow sjiek huis man!!! Alvast super veel plezier!

    Liefs x Claudia

  • 12 Augustus 2007 - 14:13

    Marjon:

    Heej mup!

    Jaja het begint nu echt op te schieten... Nog een paar uurtjes en dan vlieg ik ook naar Turkye jahoe! Wel niet zo ver als jou maar toch haha! Meid, alvast veel plezier op je afscheidsparty, vind het echt jammer dat ik niet van de partij ben ma ik drink er zeker een (of twee, drie.. honderd) op je!

    xxxxxxxxx Marjon (en Sander hahaha)

  • 26 Augustus 2007 - 11:10

    Jip:

    Heey Carla,,

    Kei vuul plezeer doa in Kaapstad, maar det zal zeker goodkomme dink ik zoe!
    Zuut dr echt moei oet.
    Geniet dr van,.

    x Kus van Jip

  • 27 Augustus 2007 - 18:44

    Truus:

    hallo carla

    wat fijn dat alles goed verlopen is en
    hopen dat je kamer ook goed bevalt ik
    heb met je mam afgesproken als ze het
    moeilijk heeft ze bij mij koffie komt
    leuten nico houd ons goed op de hoogte
    wij zijn gister avond bij de wissel
    geweest en hebben de dag een beetje
    te goed afgesloten maar wel gezellig
    tot zover een kort bericht en de
    groeten van ons allen hier uit maasbree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

5 maanden ploeteren in Kaapstad maar dan wel thuiskomen in een huisje met zwembad en op loopafstand van het strand! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 37483

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: