feestje was zeeeer geslaagd! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Carla Hermans - WaarBenJij.nu feestje was zeeeer geslaagd! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Carla Hermans - WaarBenJij.nu

feestje was zeeeer geslaagd!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 Augustus 2007 | Nederland, Maasbree

Zoals beloofd komt er nu een verslagje (met de nadruk op -je) over mijn afscheidsfeestje!

om 20.00 afgelopen donderdag was het zover, het eerste biertje werd getapt en daar kwamen er gedurende de avond/nacht nog een stuk of 300 achteraan, goedzo mensen! Dit kwam vooral omdat jullie met grote getalen op zijn komen dagen, wat ik heeeel erg leuk vond; de dansgarde was er, de bargroep, de apollo collega's, de family, nico's freunden, nico zelf natuurlijk en last but not least de kiët!! met het sjieke boek, een lied en een vishengel :S (idee van anneke misschien?? :P)

Kortom ik vond het helemaal geslaagd en super gezellig! even een paar speciale dankjes voor Nils en Sandra dat ik gebruik mocht maken van de zaal van CAFE DE WISSEL IN MAASBREE (jaja effe reclame maken he). Dankjewel Peter en Truus voor het buffet, wat voor mij ook een complete verrassing was. En dankjewel pap en mam, anke en petra en iedereen die er was voor de gulle sponsoring en de gezelligheid!

geniet maar van de foto's het zijn er maar een paar de rest van de foto's kunnen jullie binnenkort op de kietsite vinden, www.kietnaeveuch.tk !

xx Carla

  • 20 Augustus 2007 - 14:21

    Elke & Wilmie:

    Het feestje was idd zeeeer gezellig! Ook leuke foto's. Nog een paar dagen, spannend! We zien ons snel! kusjes elke & wilmie

  • 20 Augustus 2007 - 14:47

    Aadje:

    haa.
    het feestje waas inderdaad erg gezellig...nog ff en dan zeen we dich pas weer met carnaval. Ik zal good op nico lette, al zien der beej het voetbal meistal neet zoe huuuuuuul vuul vrouwlie ;)

    xx

  • 20 Augustus 2007 - 20:30

    Nico:

    Ha schatje!!

    Ut waas zekers een geslaagd feestje!!
    En lekker gezellig druk... Maar detse dachs det er 16 flesse wien leeg ginge waar toch wel iets te vuul van ut goaje!!

    Nog een kleine week, den goan we dich met zn alle duchtig misse en ik nog ut meist :s

    Geniet maar volop van de letste paar daag in Bree want det zals DICH nog misse!! De zals mich nog wel vuul zeen dees waek!!

    Dieke kus van mich

  • 27 Augustus 2007 - 05:43

    Anneke:

    He he! Ze is dan eindelijk weg! Eindelijk kan ze in het zwembad gaan liggen. Eindelijk kan ze het lang verwachte stage lopen. En eindelijk vlucht ze uit Maasbree om eens heerlijk de beest uit te gaan hangen.. Grapje!

    Veel plezier daar, en ik hou het hier wel in de gaten wat je allemaal meemaakt!
    xx Anneke

  • 27 Augustus 2007 - 14:24

    Elke:

    Hey Carla, ik heb vernomen oet betrouwbare bronnen desse good bis aangekomen! Gelukkig! Veul plezeer dor en succes op ut werk!

    Xus Elke

  • 28 Augustus 2007 - 18:54

    Huisgenootje Ben:

    Een goede reis achter de rug? Al gezwommen in het zwembad bij ons vakantieresort of is het geen zwembad voor een diepe duik ;) Ik verheug me er nu al op om volgende week bij het gezelschap aan te sluiten! Gaan jij en Sanne ook mee met de wijntrip? Ik wel!! :)

    Groetjes huisgenootje Ben

  • 30 Augustus 2007 - 09:23

    Boon:

    Carlalalalaa! Nieuw berichtje aub! Haha ik ben sehr benieuwd naar je ervaringen daar! Mis je nu al wel een beetje hoor! Hier gaat verder alles goed.. Zal je nog wel mailen!

    Liefs Marjon

  • 31 Augustus 2007 - 15:57

    Anneke D. :):

    Heey Carla!!

    ERg Leuke foto's van je afscheidsfeesje!! Ik heb gehoord dat je goed bent aangekomen, mooi om te horen. Heel veel succes met je stage! En geniet lekker daar in Kaapstad!

    Liefs Anneke D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

5 maanden ploeteren in Kaapstad maar dan wel thuiskomen in een huisje met zwembad en op loopafstand van het strand! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 37476

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 03 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: